Guldkornen av skandinavisk design i svenska tidningar.

Bonniers bästa tidningskund skriver en blogg om inredning, mode, kosmetik, musik noga urplockade idéer ur svenska tidningar.


lördag 13 november 2010

Varför älskar jag svenska tidningar?

Underbart att få öppna en ny tidning fylld av inspiration. Jag njuter av varje sida sedan hittar jag mina favoritnummer och mina favorit inslag och så emellanåt så köper jag de underbara och vackra sakerna.


Kudde från IKEA den kostar 149 kr


När de är så här bra priser då lägger jag dem på minnet, så att när tillfället kommer slår jag till eller så är det något som jag bara tycker är så otroligt vacker då försöker jag på alla sätt att få tag i det vackra. Eller så ger mig tidningarna sådan inspiration så att jag försöker få till det likadant hemma utan att köpa något, det går ibland. Det bästa är att bilderna ger mig en kick så att det sista jag gör på kvällen är att jag lägger fram en vacker sida i tidningen så att det första jag ser är den vackra sidan. Vad gör man inte för att livet ska vara vackert!

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...