Guldkornen av skandinavisk design i svenska tidningar.

Bonniers bästa tidningskund skriver en blogg om inredning, mode, kosmetik, musik noga urplockade idéer ur svenska tidningar.


onsdag 26 januari 2011

Brita of sweden, Svenssons i Lammhult vacker svensk design.

Vill börja med en inspirationsbild ,på min vår favoritblomma ranunckel. Hur man uttalar eller skriver det är jag inte säker på, men att det är en vacker blomma som påminner om en ros med alla bladen och alla de härliga färger som vit, karamellfärgad rosa och mer. Jag lyckats även få den att blomma längre tid än tulpanerna.



Brita of Sweden det är sådant som jag vill visa här på bloggen härlig design. En stark känsla av 70 tal, så härlig färgglädje! Detta hittade jag i Hus och hem.





Hos Svenssons i Lammhult hittar du mycket rejäla härligheter. I Hus och Hem hittade jag reklam för Svenssons i Lammhult.






Härligt med färg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...