Guldkornen av skandinavisk design i svenska tidningar.

Bonniers bästa tidningskund skriver en blogg om inredning, mode, kosmetik, musik noga urplockade idéer ur svenska tidningar.


lördag 9 april 2011

Färgglädje i postlåda, plåtstol och ute fika med gammeldags trädgårdsgrupp

Villlaägaren kanske inte den vackraste tidningen, men det står mycket bra  fakta i den. Jag blev extra glad över att hitta den här härligt gula brevlåda från




I samma tidningen hittade jag denna färglada stol i plåt från IKEA, som du kan ha ute eller inne.



I samma tidning hittade jag en Gammeldags trädgårdgrupp från
Nacka byggnadsvård. Härligaste var nog ändå att den stod mitt på det vildvuxna gräset.




Tänk  att få fika frukost ute allldeles alldeles snart kommer en vårmorgon.





SOL SOL SOL.... då blir det VÅrVÅR VÅR





Då vill jag njuta av solen kanske i denna vackra stol från Ilva.



Solklara Val i sommar är runda solglasögon, de flesta butikerna har dem H&M Gina tricot Glitter, Åhlens och Persol och www.theopticalwardrobe.com/.
Ut och njut av våren det ska jag nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...