Guldkornen av skandinavisk design i svenska tidningar.

Bonniers bästa tidningskund skriver en blogg om inredning, mode, kosmetik, musik noga urplockade idéer ur svenska tidningar.


onsdag 17 november 2010

Min topp lista på svenska inredningstidningar.

                             Mina Favorit tidningar
Lantliv jag tror att ingen kan titta i Lantliv utan att slås av den otroligt inspirerande layouten, vilka foton fantastiskta! Sedan är det verkligen ett livstilsmagasin, ett lantligt liv som många önskar sig harmoni och skönhet , en tidning som har så mycket...


Femina den gamla klassikern som forfarande hänger med. Jag läste min första tidning hos min moster då jag var tolv. En tidning med ett brett aktuellt utbud om det mesta du kan tänka dig.


Uppstickare


Your Life har allt som dem gamla godingarna, men med modern mera cool layot. Det andra plusset är att de lyckats få tidningen nära ditt liv, med föreläsningar man kan gå på och böcker man kan få och mycket mycket annat . Jag väntar mig mycket av denna tidning.

Kattis o Co  Härlig banding av allt men mycket om livet /relationer



Mama Underbart härlig blanding med allt , med lite mycket fokus på "snygga"kändisar och coola familjer i Stockholmtrakten.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...