Guldkornen av skandinavisk design i svenska tidningar.

Bonniers bästa tidningskund skriver en blogg om inredning, mode, kosmetik, musik noga urplockade idéer ur svenska tidningar.


onsdag 15 december 2010

Julens budskap att ge kärlek.

mellanrum
I tidningen Tara hittade jag en notis om att Rädda barnen har en webbshop, där en del av det du handlar går till välgörenhet. Det tyckte jag var en fin idé så jag tittade in på sidan och hittade mycket fint . Rädda barnens webbshop med bland annat Liselott Watkins. Du kan titta på hennes häftiga bilder. Så hittade jag ocskå Afroarts korgar och lejon.


Hämtade bilder från Rädda Barnens webbshop

Visst är det härliga färger som gör en glad! Kanske hittar du en julklapp till någon på Rädda Barnens hemsida samtidigt som du ger ditt bidrag till Rädda Barnens verksamhet, toppen idé tycker jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...