Guldkornen av skandinavisk design i svenska tidningar.

Bonniers bästa tidningskund skriver en blogg om inredning, mode, kosmetik, musik noga urplockade idéer ur svenska tidningar.


torsdag 16 december 2010

Svenska hotel på landet.

Såg just i senaste Elle en stor reklambild av Countrysidehotels.se.countrysidehotels Det är slott och herrgårdar i Sverige som idag är hotel. Jag har för många år sedan bott på ett av dessa slott och det var sådan otrolig upplevelse. Sedan dess har jag varit medlem hos Countrysidehotels och får vi varje högtid lockande erbjudande om någon speciell weekend packet, jag blir alltid lika sugen. Nu såg jag att de hade Jul och Nyårs paket inte så dumt sätt att fira Nyår på i ett slott. Här visar jag bilder från två utvalda hotell. Plus lite nyårsraketer, så att ni får lite stämning.




Kika själv på deras hemsida och kolla upp betyg på mat och boende och vilket hotell som ligger bäst till för er och förståss vilket som ser mest lockande ut. Lycka till.

Då jag skriver om hotell i Sverige måste jag lägga in en bild på ishotellet i Jukkasjärvi , det har jag länge varit sugen att bo i.

Eller så firar man nyårsnatten här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...