Guldkornen av skandinavisk design i svenska tidningar.

Bonniers bästa tidningskund skriver en blogg om inredning, mode, kosmetik, musik noga urplockade idéer ur svenska tidningar.


måndag 14 februari 2011

Härligt vackra nya Nobis hotell, härlig musik och vackert mode

Elle Interiör fann jag härliga bilder från Hotell Nobis . Det är den hyllade design trion Claesson, Koivisto och Rune´s senaste projekt. Men vilket lyckat projekt ett otroligt vackert hotell i på Norrmalmstog i Stockholm. När kan jag åka dit?








I Plaza kvinna hittade jag månadens bästa webbtips!
Danska By Marlene Birger är framgångssaga med sina vackra feminina och stilrena kläder. Nu finns de även som webbshop. Här är några favoriter från webbsidan. Det är inte första gången jag visar By Marlene Birgers härliga mode, det är så vackert!



Så för att sätta igång alla sinnen så ger jag er lite härlig musik av den svenska gruppen Mando Diao. I Plaza berättar man att de sent i höstsläppte en unplugged skiva. Jag hörde dem på teven igår och blev helt såld. Lyssna och säg gärna vad ni tycker. Jag tycker det sånt härligt positivt tryck i deras musik.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...