Guldkornen av skandinavisk design i svenska tidningar.

Bonniers bästa tidningskund skriver en blogg om inredning, mode, kosmetik, musik noga urplockade idéer ur svenska tidningar.


lördag 19 februari 2011

Vackre hem och danska Bloomingville.

I denna blogg skriver jag främst om inredning, mode, musik och annat från svenska tidningar. Men en tanke är också att visa på våra grannländers design.  Jag köpte den norska tidningen VACKRE HJEM& INTERIÖR.
Åh, såg en underbart somrig bild i  senaste numret av norskaVACKRE HJEM & INTERIOR


Bild från Vackre Hjem och Interiors hemsida.

Hittade jag det danska företaget Bloomingville.
Blooomingville oj så härliga foton, då bara log jag. Så mycket härlig somrig och lantlig inspiration! Tänkte dela med mig till er som läser min blogg. Skicka gärna en kommentar om vad du tycker.


Det var den härliga stolen och de färgglada kudden och pläden som fick mig att titta på denna hemsida. Tur att jag tittade vidare vilka inspirerande sommarbilder.



Tänk att ett strykjärn kan och lite tyg kan vara ett vackert stillebel.


Foton lånade från Bloomingvilles hemsida

I denna säng skulle jag kunna stanna hela dagen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...