Guldkornen av skandinavisk design i svenska tidningar.

Bonniers bästa tidningskund skriver en blogg om inredning, mode, kosmetik, musik noga urplockade idéer ur svenska tidningar.


lördag 19 mars 2011

I Elle designglädje i korg och trä, kimono trend och jeansbibel.


I senaste Elle hittade jag denna bedårande korg av palmblad från IKEA


LÅnad bild från IKEA

Även det här sidobordet hittade jag i Elle, har jag varit sugen på det bordet, det ser väldigt hemgjort ut .

Bild från IKEA

I samma tidning Elle hade de en hel bilaga om jeans för henne och honom . Det är så vacker färg jeansblått och så praktiskt och idag används jeans i alla finrum i många olika form av kläder mina favoriter i år är jeans och jeansklänningar.


Lånad bild från blogg.

I Elle visade dem även att kimono är populära igen har. Själv har jag alltid tyckt om kimons åtminstone för att ha hemma. Jag tycker många är otroligt vackra i tygerna och så är det härligt att bara knyta om den runt sig . Härlig lyx!


Bild från active wear

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...