Guldkornen av skandinavisk design i svenska tidningar.

Bonniers bästa tidningskund skriver en blogg om inredning, mode, kosmetik, musik noga urplockade idéer ur svenska tidningar.


måndag 21 mars 2011

Nya livsstilsmagasin i Sverige.

Isabellas  ny tidning som jag längtar efter . Har tittat på kommentarer om den danska tidningen med samma namn Isabellas.  Så här säger de om den danska Isabellas. Tidningen Isabellas är förtjust i vardagen. Det måste vara det som är konsten i livet att vara förtjust i vardagen.



Den danska tidningen är fylld med idéer och praktiska tips på hur du får din vardag till att smaka bättre , dofta bättre och se bättre ut sammanlagt roligare. Isabellas är ett livstilstidning om årets alla tider, delikatesser i köket, heminredning med gammalt och nytt och idéer till att göra själv. Det finns även med recensioner om resor, böcker och mycket av livets goda. Det här är en beskrivning av den danska tidningen. Om den svenska tidningen Isabellas kan jag inte hitta annat än en reklam sida med härliga foton om ett datum om att den kommer ut den 29 /3 Jag tror på denna tidningen. Den påminner om min tanke i och omkring min blogg

Isabellas- älskar vardagen, premiär den 29 mars.


Sköna hem Country life, premiär den 26 april.

Bild lånad av Sköna hem Country.

Ny tidning Sköna hem COUNTRY life ett nytt livstilsmagasin om det lugna, lite lyxiga, lantliga livet den kommer i butik den 26 april.

Idag avslutar jag med årets möbel från Sköna hem . Pallen Spin av Staffan Holm i produktion genom Swedese. Spinn en superlätt pall i vacker och stilren design att den också är stapelbar är inte dumt.

Bild lånad av Swedese.

1 kommentar:

  1. Hej fick just ett erbjudande på min meijl om just den nya tidningen, Isabellas. Nappade direkt!! ska bli spännande.. Ha en fin dag Jessica

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...