Guldkornen av skandinavisk design i svenska tidningar.

Bonniers bästa tidningskund skriver en blogg om inredning, mode, kosmetik, musik noga urplockade idéer ur svenska tidningar.


lördag 14 maj 2011

Sverige runt tips från Femina.

Njöt mig igenom sommar resetipsen i Femina. Visar min önske resa i Sommar Sverige, vi börjar med att äta frukost på Grand Hotel I Stockholm.


Reser så vidare till detta ljuvliga plast i Sverige Kullahalvön och Mölle och då skulle jag villa bo en natt på vackra hotell Mölle  med denna gudomliga utsikt.



Så skulle jag kunna tänka mig åka runt på gårdloppisar och trädgårdsbutiker och stanna till i denna  handelsträdgård som heter Bäckdalens handelsträdgård.



Så då det börjar tryta med pengar så skulle jag gärna sova över på detta härliga vandrarhem Wallby gård utanför Arboga.




Hittade en härlig webbshop Olsson&Jensen då jag letade bilderna, klicka på ordet webbshop.



Vill avsluta med denna fantastiska strand i Sverige på Österlen. Sverige är så vackert! Det finns så mycket att se och göra.


Härliga Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...