Guldkornen av skandinavisk design i svenska tidningar.

Bonniers bästa tidningskund skriver en blogg om inredning, mode, kosmetik, musik noga urplockade idéer ur svenska tidningar.


söndag 15 maj 2011

Reslust!

Förra sommaren köpte jag dessa supersköna sandaler i Spanien. Klassika sandaler som har funnits sedan tidernas begynnelse. I senaste Damernas Värld hittade jag detta spanska hantverk i härliga mönster. Jag köpte mina i Spanien till en billig penning men dessa i märket el Rio London kostar en hel del mer. Så satsa på att beställa dessa jesussandaler från någon som åker till Spanien.





Indiska är duktiga på att deisgna nya sandlaer varje år, dessa med brun flätning, kanske inte lika sköna som jesussandalerna men väldigt vackra.


Här är också en favorit i repris bara för att jag tycker det var sådan bra idé att göra en karta i tyg en crumbled map av många av de kända storstäderna i världen, toppen idé!
Såg  ett fot på den än en gång i en tidning ,denna gång i Family LIVING



I Damernas Värld hittade jag ett reportage om COSTA DE LA LUZ Spaniens förtrollade hörn kallade dem det. Här är små fiskebyar, storstäder och att de ligger nära Marocko är till dess fördel. Det bästa säger dem är nog ljuset och de milsvida stränderna. Här är en bild från Costa De La Luz inte illa!




Man måste få ha drömmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...