Guldkornen av skandinavisk design i svenska tidningar.

Bonniers bästa tidningskund skriver en blogg om inredning, mode, kosmetik, musik noga urplockade idéer ur svenska tidningar.


söndag 12 december 2010

Aktuellt mode från tidningar

Min favorit jacka i vinter är  en fjällräven jacka, inte visste jag att den var så populär som jag just läste i Solo nr 12, jag är verkligen så nöjd denna jacka kommer jag nog att kunna ha hela livet. Det är en toppen huva på den.


I samma tidning Solo hittade jag Triwa klockan den kommer från ett svenskt företag och klockorna kostar runt 1000 lappen och verkar vara av bra kvalité och vilka roliga färger.



Det här bruna såg väldigt lyxig ut.
I samma tidning var det reklam för dessa smycken Kyss Johanna . De är så otroligt personliga smycken med mycket färg, härligt, härligt!



Lite mode tips från tidningen Solo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...